A Városnapokon már mindenki beszerezhette kedvenc UPSTYLE termékét. Új stílus köszöntött a 4kerbe. Vagány, fiatalos, egyedi, nagyonújpesti. De hogy mitől? Vagyis kiktől? Következő lapszámainkban városunk új márkájának stábját mutatjuk be, elsőként Olajos Martinát, az UPSTYLE arcát.
Egy város saját márkáját képviselni nem kis feladat. Nem elég csak hordani és reklámozni a ruhákat, de a velük járó életérzést is át kell adni. Igazi újpestinek lenni. Hogyan kötődsz városunkhoz? Mit lehet tudni rólad?
– Számomra Újpest az otthont jelenti, szinte nincs olyan négyzetcentimétere, amit ne ismernék és szeretnék. A szülőotthonban láttam napvilágot és egy évvel ezelőttig Újpesten is éltem. Itt jártam általános és középiskolába is. Jelenleg egy banki szoftverfejlesztő cégnél dolgozom HR-es pozícióban. Emellett gazdálkodás és menedzsmentet tanulok a Budapesti Gazdasági Egyetemen. Szabadidőmben a Vöröskeresztnél önkénteskedem, sokat olvasok és igyekszem minél több időt tölteni a családommal és barátaimmal.
Mit gondolsz az UPSTYLERÓL? Miért vállaltad a felkérést?
Amikor megkerestek az UPSTYLE ötletével, a terveket hallva és látva tudtam, hogy ez nagy lendületet hoz a város életébe. Nagyon fiatalos és divatos vonalat közelítettek meg ötvözve a lokálpatrióta érzéssel. Ez az egész kezdeményezés még egyedibbé teszi Újpestet. Ha bárkit kérdeznénk az újpesti ismerőseiről, szerintem mindenkinek a város iránti hűség, a szeretet és az összetartozás ugrana be. Az UPSTYLE lehetővé teszi, hogy ezt ruha és kiegészítők formájában is kifejezzük. Nagy öröm volt számomra, amikor felvetődött az ötlet, hogy én lehetnék a márka arca. Büszkévé tesz a tudat, hogy képviselhetem az otthonom.
Melyik a kedvenc UPSTYLE holmid?
Egy szürke UPSTYLE logóval ellátott pulcsi. A színe és a szabása nagyon megfogott, alig várom az őszt, hogy többet hordhassam.