•  
  •  
  •  

Új arculattal, az Újpest Kártya program partnereként nyitott képviseleti pontot Újpest Városkapunál a Generali Biztosító, hogy még inkább jelen lehessen a város életében és a helyi igényekre, élethelyzetekre, személyre szabott megoldásokat ajánlhasson. A személyes kapcsolatokat erősítő üzletpolitika része a kártyaprogramban való részvétel, és az is, hogy a személyességre hangsúlyt fektetve az újpestivel együtt tavaly óta további hatvankét irodát nyitottak.

– Új képviseletet nyitni (újranyitni) azért különleges esemény, mert manapság ezen a gazdasági területen is gyakori, hogy a személyes kapcsolatokat az elektronikus világba, call centerekbe terelik át – fogalmazott az augusztus 14-iki átadás kapcsán Bacskai Sándor régióigazgató.

– A digitalizáltsághoz képest mi óriási különbségnek tartjuk, hogy új irodát nyithatunk, ahol az ügyfelek szemébe nézhetünk. A biztosítás ugyanis tradicionális üzletág, amely a kapcsolatokra, bizalomra épül – mondta, hozzátéve a másik (gazdasági) indokot is, miszerint négy-öt válságos év után a biztosítási piac újra növekedni látszik.

Barabás Éva képviseletvezető és Németh Edit Éva önkormányzati képviselő

Barabás Éva képviseletvezető annyit mondott, újpesti jellegzetességekkel folytatják eddigi tevékenységüket, aminek ékes bizonyítéka, hogy Újpest Kártya elfogadóhellyé váltak. A kártyaprogram arany fokozatú partnereként többféle biztosítás éves díjából adnak tíz százalék kedvezményt, ami – a szolgáltatások számától, típusától függően – évente tízezres nagyságrendű megtakarításokat hozhat. (Amire nem vonatkozik ez a fajta árcsökkentés, ott a várossal láthatóan szimpatizáló képviseleti pont más módot keres a könnyítésre.)

Major László országos képviseleti projektvezető a régióigazgató gondolatait folytatva arról beszélt, hogy bár a biztosítóknak is innovatívnak kell lenniük, vannak olyan szolgáltatások, amiket nem lehet digitalizált formában intézni.

– Legkésőbb a káresemény bekövetkeztekor az ügyfél mégis keres valakit, akivel személyesen kapcsolatba léphet, akitől kérdezhet. A biztosítás személyessége éppen ezért megkerülhetetlen, és azt gondoljuk, hogy ez még hosszabb távon így marad – fűzte hozzá.
Hozzátette, a piaci trenddel szembemenve a Generali régóta építi személyes képviseleti rendszerét. Tavaly országosan százötven értékesítési ponttal rendelkeztek, majd ismét bővítésbe fogtak: hatvankét új irodát nyitottak, amivel a képviseleti pontok meghaladják a kétszázat. Az újpestit is beleértve valamennyi iroda egységes, új arculatot vett fel.
Az eseményen megjelent Németh Edit, a körzet önkormányzati képviselője is.


Közel az újpestiekhez

Németh Edit Éva önkormányzati képviselő szerint a biztosító képviseleti pontja nagyon hasznos Újpest számára, hiszen helyben nyílik lehetőség a személyes ügyintézésre, és még hasznosabb azoknak, akiknek már van Újpest-kártyájuk. A biztosító képviselete részéről ez egyfajta nyitás az újpestiek felé, az itt élők pedig kedvezményeket vehetnek igénybe. Végül, de nem utolsó sorban a helyszín is ideális: buszvégállomás és metrómegálló mellett található, ami miatt nem csak az itt élők számára jól megközelíthető.

M. Orbán András