Tisztelt Ügyfelek! Tájékoztatjuk Önöket, hogy Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Képviselő-testülete 1/2016.(I. 29.) számú önkormányzati rendeletében foglaltaknak megfelelően Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2016. augusztus 15. napjától 2016. augusztus 19. napjáig terjedő időszakban igazgatási szünetet tart.
Az igazgatási szünet ideje alatt az Ügyfélfogadás szünetel, a Hivatal zárva tart.
Halaszthatatlan ügyekben a Polgármesteri Hivatal (pld: haláleset, születés anyakönyvezése, adóigazolás kiadása cégek részére, azonnali műszaki hiba elhárítása, stb.) ügyeletet tart.
Az igazgatási szünet alatt üzemeltetett ügyeleti telefonszámunk: 061/231-31-01
Értesítem egyúttal Önöket, hogy a tárgyi időszakban Budapest Főváros IV. kerület Helyi Választási Iroda továbbra is működik, ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint alakul:
augusztus 15. hétfő | 8.00-16.00 |
augusztus 16. kedd | 8.00-16.00 |
augusztus 17. szerda | 8.00-16.00 |
augusztus 18. csütörtök | 8.00-16.00 |
augusztus 19. péntek | 8.00-16.00 |
Budapest, 2016. augusztus 10.
dr. Tahon Róbert