Figyelmeztet az MVM: mindenki ellenőrizze a februári villanyszámláját

,
  •  
  •  
  •  

Januártól kezdetét vette egy korszerű áramügyintézési rendszerre való átállás az MVM Nextnél. Ezzel kapcsolatban adott ki közleményt a szolgáltató, amelyben arra kérik az ügyfeleket, ellenőrizzék a februári számlájukat.

Az átállás legfontosabb eleme, hogy az ügyfelek azonosítói megváltoznak. A Hitel fórum tájékoztatása szerint az első érintettek azok, akik a legrégebbi MVM-es áramfelhasználóknak számítanak, és akik már az új, egységes rendszerbe kerülnek át, hogy még könnyebben intézhessék az ügyeiket.

Az új azonosítók első alkalommal a januári felhasználásról szóló villanyszámlán jelennek meg. Az eddigi megszokott konnektor helyett villanykapcsoló fog szerepelni, ez lesz az új választási lehetőség az ügyintézés során. A felhasználóknak érdemes figyelniük a számlákon szereplő változásokat, hogy minden teendőjüket megfelelően intézhessék.

Az MVM Next online ügyfélszolgálatának vagy mobilapplikációjának korábbi regisztrációja nem változik. Az új és a régi számlák, valamint a mérőállások elkülönítve jelennek meg, így az ügyfelek könnyen észrevehetik a változásokat.

Fontos tudnivaló azonban, hogy a villanyszámlák 2025. január 1. után a Díjnet rendszerében már nem lesznek ott, azonban a 2024. december 31-ei elszámoló számlák még igen. Ezt követően már az MVM Next papíralapú számlát küld az ügyfeleinek. Február második felétől viszont elérhető lesz az e-számla beállítás lehetősége is, ezért a szolgáltató arra kéri az ügyfeleit, regisztráljanak az MVM Next ügyfélszolgálatának oldalán vagy az applikációjukban, hogy a jövőben ismét e-számlát kapjanak.

A villanyszámlákon a biztosítások díja változatlanul megjelenik és azoknak az érvényessége sem változik az átállás hatására.

Az MVM Next továbbá azt is kiemelte, hogy minden érintett ügyfele részére részletes tájékoztatást küld az átállás menetéről. Az új rendszer bevezetésével az ügyfelek még kényelmesebben intézhetik majd ügyeiket.