Munkanap-áthelyezés módosítja a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) fővárosi ügyfélszolgálatainak nyitva tartását: Mindenszenteket követő péntek helyett november 10-én (szombaton) várják az ügyfeleket.
A Mindenszentekhez kapcsolódó munkanap-áthelyezés miatt az idén november 2-a (péntek) munkaszüneti, november 10-e (szombat) pedig munkanapnak minősül. Ezért a NAV fővárosban működő központi ügyfélszolgálatai és kirendeltségei november 10-én (szombaton) pénteki munkarend szerint, azaz 8.15-től 11.30-ig fogadják az ügyfeleket.
A nyitva tartási idő módosítása a Pest megyei kirendeltségeket – a már megszokott pénteki szünnap miatt – nem érinti.
A félfogadás aktuális rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek elérhetőségéről, valamint az ügyfélszolgálatokon intézhető ügyek köréről bővebb tájékoztatás a http://nav.gov.hu/nav/ugyfelszolg/regiok/kozep_magyarorszag/kozepmagyarorszag/ugyfelszolgalatok elérési útvonalon található – tudatta sajtóközleményében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Közép-magyarországi Regionális Adó Főigazgatósága