Újpest, ahol hirdetni is megéri

  •  
  •  
  •  

Az idei évben is számos hirdetési, bemutatkozási lehetőséget kínál Újpest Önkormányzata. Az ÚjpestKártya-partnerek jelentős kedvezményeket kapnak.

Az elmúlt négy év során az önkormányzat által útjára indított Találkozzunk többször! programsorozat megbízható, magas színvonalat képviselő márkává nőtte ki magát. A különböző programok egyben remek hirdetési és bemutatkozási lehetőséget is kínálnak, legyen szó akár molinóról, szórólapról, „hangos reklámról” vagy reklámfilmről.

Az önkormányzat hivatalos lapja, az Újpesti Napló hetente 43500 példányban jelenik meg, széles körű hirdetési felületet kínálva, akár PR-cikkek formájában is. Ennél is részletesebb, színesebb bemutatkozási lehetőséget kínál a prémium minőséget képviselő Találkozások című ÚjpestKártya-magazin. Fontos megjegyezni: a kártyapartnerprogram (elsődleges előnyein túl) a helyi hirdetési felületek igénybevételénél is jelentős kedvezményekkel jár.

Kevesebben tudják, de az újpesti önkormányzat által felújított orvosi rendelőkben és az SZTK-ban elhelyezett LCD kijelzők immár nem csupán információforrások, hanem hetente frissíthető hirdetőfelületek is egyben. Az aktuális hírek, betegtájékoztatók mellett a hirdetni szándékozó cég álló- és mozgóképes hirdetése egyaránt megjelenhet itt.

Az a vállalkozás, amelyik kifejezetten a reklámfilmformátumot részesíti előnyben, az Újpesti Közéleti Televízió műsorában kaphat lehetőséget. A televízió adása több mint huszonháromezer háztartásban fogható, a reklámfilmek egy nap alatt három, egy hét alatt összesen huszonegy alkalommal jelennek meg a szóban forgó újpesti háztartásokban. Ha pedig huzamosabb ideig képernyőn vannak, jelentős árkedvezményt kap a hirdető.

Érdeklődni az Újpesti Sajtó Kft.-nél, a hirdetés@ujpestimedia.hu email címen lehet.

Intézményben és akár közterületen is!
A 2013 novemberében átadott városi uszoda medenceterének két végén, a belső homlokzaton összesen hét hirdetőfelület áll rendelkezésre. Ezek mind a medencékből, mind a galériáról jól láthatók, kiválóan alkalmasak többek között sportos, családos vagy gyermekprogramok-rendezvények népszerűsítésére, és igény esetén tizenkét hónapig is bérbe vehetők. Az egyes megállókban elhelyezett citylight-poszterek és a városszerte megtalálható óriásplakát-helyek is hasonló módon vehetők bérbe. És hogy mekkora szerepe, hírneve lehet egy közterületi óriásplakátnak, mi sem bizonyítja jobban, mint annak a fiatalembernek a példája, aki tavaly – az Önkormányzat segítségével – lényegében egész Újpest előtt kérte meg párja kezét, egy óriásplakáton. A lány igent mondott. Kell ennél jobb reklám a reklámnak?

MOA