Az idei évben is számos hirdetési, bemutatkozási lehetőséget kínál Újpest Önkormányzata. Az ÚjpestKártya-partnerek jelentős kedvezményeket kapnak.
Az önkormányzat hivatalos lapja, az Újpesti Napló hetente 43500 példányban jelenik meg, széles körű hirdetési felületet kínálva, akár PR-cikkek formájában is. Ennél is részletesebb, színesebb bemutatkozási lehetőséget kínál a prémium minőséget képviselő Találkozások című ÚjpestKártya-magazin. Fontos megjegyezni: a kártyapartnerprogram (elsődleges előnyein túl) a helyi hirdetési felületek igénybevételénél is jelentős kedvezményekkel jár.
Kevesebben tudják, de az újpesti önkormányzat által felújított orvosi rendelőkben és az SZTK-ban elhelyezett LCD kijelzők immár nem csupán információforrások, hanem hetente frissíthető hirdetőfelületek is egyben. Az aktuális hírek, betegtájékoztatók mellett a hirdetni szándékozó cég álló- és mozgóképes hirdetése egyaránt megjelenhet itt.
Az a vállalkozás, amelyik kifejezetten a reklámfilmformátumot részesíti előnyben, az Újpesti Közéleti Televízió műsorában kaphat lehetőséget. A televízió adása több mint huszonháromezer háztartásban fogható, a reklámfilmek egy nap alatt három, egy hét alatt összesen huszonegy alkalommal jelennek meg a szóban forgó újpesti háztartásokban. Ha pedig huzamosabb ideig képernyőn vannak, jelentős árkedvezményt kap a hirdető.
Érdeklődni az Újpesti Sajtó Kft.-nél, a hirdetés@ujpestimedia.hu email címen lehet.
Intézményben és akár közterületen is!
A 2013 novemberében átadott városi uszoda medenceterének két végén, a belső homlokzaton összesen hét hirdetőfelület áll rendelkezésre. Ezek mind a medencékből, mind a galériáról jól láthatók, kiválóan alkalmasak többek között sportos, családos vagy gyermekprogramok-rendezvények népszerűsítésére, és igény esetén tizenkét hónapig is bérbe vehetők. Az egyes megállókban elhelyezett citylight-poszterek és a városszerte megtalálható óriásplakát-helyek is hasonló módon vehetők bérbe. És hogy mekkora szerepe, hírneve lehet egy közterületi óriásplakátnak, mi sem bizonyítja jobban, mint annak a fiatalembernek a példája, aki tavaly – az Önkormányzat segítségével – lényegében egész Újpest előtt kérte meg párja kezét, egy óriásplakáton. A lány igent mondott. Kell ennél jobb reklám a reklámnak?
MOA