Megújult az ÚjpestKártya-program, újranyit a kártyairoda

, ,
  •  
  •  
  •  

(Az ÚjpestKártya-programot működtető Újpesti Sajtó Kft. tájékoztatója)

Új helyre költözik az ÚjpestKártya-iroda. Június 15-től a Szent István tér 6. szám alatt lévő iroda helyett az Újpesti Sajtó Kft. épületében kialakított ügyfélszolgálaton várjuk az érdeklődőket, valamint a kártyaátvételre és kártyaigénylésre érkezőket!

Cím: 1045 Budapest, Erzsébet u. 8. (Erzsébet u. és Anonymus u. sarok)

Ügyfélfogadási idő:

hétfő és szerda: 13.00-18.00

kedd, csütörtök, péntek: 8.00-13.00

tel.: 061 696 0006

e-mail: iroda@ujpestkartya.hu

A korábban a Szent István tér 6. szám alatt lévő irodát március 17-én a járványhelyzet miatt kellett ideiglenesen bezárnunk. Mostanra pedig megvalósultak azok a fejlesztések, amik egyszerűbbé, gyorsabbá, könnyebben kezelhetővé teszik a programot. Azt tapasztaltuk, hogy kiemelkedően sok újpesti lakosnak van kártyája, de az elfogadóhelyek nem érezték, hogy rájuk találnának. Az új szolgáltatásokat és az egyszerűsítéseket a kártyahasználók visszajelzései, valamint az elfogadóhelyek véleménye, igényei alapján alakítottuk ki. A cél az volt, hogy a programot mindkét fél eredményesen használja, és valódi közösség épüljön.

 Kibővült online lehetőségek, könnyebb ügyintézés

Megújult az ÚjpestKártya-program és vele együtt  a https://ujpestkartya.hu is. A honlapon mostantól minden kártyatulajdonosnak, kártyaigénylőnek és elfogadóhelynek saját, jelszóval védett profilja van, ahol egyénileg, könnyen intézheti ügyeit, igényelhet új kártyát vagy meghosszabbíthatja lejárt kártyáját, illetve kérhet online segítséget.

A felületen minden elérhető és megoldható, így csak a kártyaátvétel miatt kell személyesen befáradni az ügyfélszolgálatra.

Az elfogadóhelyek listája folyamatosan frissül, elhelyezkedésüket térképpel jelöltük az https://ujpestkartya.hu oldalon, hogy könnyebben rátaláljanak a kártyatulajdonosok.

Értelmet adtunk a QR-kódnak

Az eddig applikáció, amely mindössze annyit tudott, hogy megmutatta a kártyahasználó QR-kódját, valóban megszűnt, mert teljesen felesleges volt. De a digitális kártya, vagyis a kártyákhoz tartozó QR-kód nem szűnt meg, továbbra is él! Változás, hogy nem az applikáción keresztül érhető el, hanem az https://ujpestkartya.hu oldalról töltheti le mindenki a sajátját. Ehhez csupán annyit kell tennie a kártyabirtokosnak, hogy a kártyaigényléskor megadott e-mail címmel regisztrál, és a saját profiljában megtalálja a QR-kódját és az ahhoz tartozó számot. Ezt felmutatva kedvezménnyel vásárolhat az elfogadóhelyeken.

Kiépítettük az ehhez elengedhetetlenül szükséges QR-kód-leolvasó rendszert, ami eddig nem volt (hiszen ha van QR-kód, akkor leolvasó is kell). Az elfogadóhelyek szintén az https://ujpestkartya.hu oldalon tudnak regisztrálni/belépni, ahol megtalálják saját QR-kód-leolvasójukat. Ezzel tudják ellenőrizni, hogy az illető valóban jogosult a kedvezményre.

A leolvasás előnye, hogy mostantól a kártya használója is nyomon követheti saját profiljában, hogy mikor, hol vásárolt, valamint a kártyaelfogadó helyek is pontosabb képet kaphatnak arról, valójában mennyien veszik igénybe a kedvezményeket.

Online kártyaigénylés – azonnal aktív digitális kártya

Az https://ujpestkartya.hu oldalon online, egyszerűen lehet ÚjpestKártyát igényelni a regisztráció után. A digitális kártya, vagyis a QR-kód és a hozzá tartozó szám teljes mértékben azonos értékű a plasztik kártyával, ráadásul igénylést követően azonnal aktív, és igénybe vehető a kedvezményes vásárlásra! Így új kártya igénylésénél nem szükséges plasztik kártyát kérni, az csak lehetőség. A műanyag kártyára továbbra is várni kell egy-két hetet.

Megszüntettük a felesleges adminisztrációs terheket

Az újonnan kiadott kártyáknak már nem lesz lejárati idejük. Az eszköz onnantól válik inaktívvá, hogy az illetőnek megszűnt az újpesti lakcíme.

További egyszerűsítés, hogy megszűnt az „ifjúsági kártya” elnevezés, de ugyanúgy, mint eddig, a kiskorúak is igényelhetnek kártyát, szülői hozzájáruló nyilatkozattal (online is). Így, amikor nagykorúvá válik, nem szükséges új kártyaigényléssel bajlódni.

Bővítettük a kártyára jogosultak körét

Eddig csak az újpesti lakcímmel vagy tartózkodási hellyel rendelkezők és az önkormányzat, valamint az önkormányzat intézményeinek, gazdasági társaságainak dolgozói kaphattak ÚjpestKártyát. Mostantól bővült a jogosultak köre: a IV. kerületért és az újpesti lakosokért dolgozók is igényelhetik a kártyát:

  • a Budapest IV. kerületi Rendőrkapitányság
  • a IV. Kerületi Hivatásos Tűzoltóparancsnokság
  • az Országos Mentőszolgálat – Újpesti Mentőállomás
  • az Újpesti Bűnmegelőzési Polgárőr Egyesület

munkatársai is igényelhetnek ÚjpestKártyát.

Szeretnénk, ha minél több visszajelzést kapnánk a rendszerrel kapcsolatban, mind az újpestiektől, mind az elfogadóhelyektől, hogy az igényeknek megfelelően tovább alakíthassuk, tökéletesíthessük azt.

Találkozzunk minden nap online is!